News
What is #NordicBots?
Documentation
The Crew
Former Crew

 
 
Sign Up
Downloads
Login
Request Password

 
 
Request a bot
Available bots
Natasha Bots
Channel Information
Channel Statistics
Channel Logs
Request Information
Channel Violations
Channel Suspends

 
 
Homepage
Service Stats
Service Graphs

 
 
Rules
Q FAQ

    
 
 
  Channel Information
Channel information for #bots4 on QuakeNet
Channel: #bots4 (Chat Now!)
Bot: ^Ashley^
Joined: 2010-02-04 09:18
QuakeNet service: Q
Channel peak: 36

Channel settings
Channel settings:
-advertise -autoop -autovoice -badwords
-bitch +commandchar -dynamicbans -enforcebans
-flood +greet +google -hidelogs
+image +infobot -massvoice +peak
+quotes -restrictchaninfo -restrictlogs -restrictstats
+showbanby +stats -timedquotes -topic
+userbans -urltitle +vote -weather
-youtube      

Command character: ! (commands can be called as !kick, !deop)
Dynamic bans: Not activated
Massvoice pattern: Not activated
Timed quotes: Not activated
Timezone: GMT-5
Onjoin message: Not activated
Protection settings
Anti flood: Not activated
 
Anti advertise: Not activated
Bad words: Not activated
   
Enforced modes:
Enforced topic: bots4.net - open beta has started!

Privacy settings
Logs page: Public access (access not restricted)
Stats page: Public access (access not restricted)
Channel information: Public (access not restricted)

Statistics and logging
Statistics: http://www.nordicbots.com/stats.php?net=quakenet&cid=76865
Statistics language: Not localized (English)
Logs: http://www.nordicbots.com/log.php?net=quakenet&cid=76865

Userlist
Auth/Handle Access level Last seen
Ender Owner 2018-11-04 01:36
Kaapo^ Op 2018-10-21 02:15
1 owner, 0 masters, 1 op, 0 voices and 0 friends added to the bot

Greetings
 No greetings are added on this channel

Quotes
ID Quote Added by
#1 (15:02:10) (@bahamutzero) hey Ender-X if someoen cheats in your new game (15:02:12) (@bahamutzero) what will you do (15:02:31) (Ender-Z) spank them (15:02:41) (dragonrose) oooh (15:02:45) • dragonrose cheats bahamutzero
#2 (20:52:39) (kofi) i'll wear a wig and paint my junk purple so you think its a strap on erica
#3 <kofi> so i can rape this dog <kofi> over and over? <kofi> sounds good to me Ender-X
#4 <erica> GAME > SHADOW <erica> I'M A FUCKING 2 FOOT TALL GANGSTA GENIUS AND I KILL BITCHES <erica> versus <erica> I'M A REGULAR SIZED GANGSTA GENIUS AND I CRY WHEN I KILL BITCHES Ender-X
#5 <erica> because I'm sexy as fuck <erica> and kyle wants me <kofi> i can't wait to pull erica's hair as i do him <kofi> her Ender-X
#6 <Ender-X> i like small ones <kofi> like mine XD <dragonrose> that's what she said ;) <Ender-X> i was deciding whether or not to start talking about penises so i could quote this Ender-X
#7 <kofi> PyBot <PyBot> Yes master? <Ender-Z> oh wtf <kofi> CHYEA <PyBot> Error: name 'CHYEA' is not defined Ender-X
#8 [21:31:52] * ex_ has joined #bots4 [21:31:57] <ex_> Hey. [21:32:06] <ex_> elo? [21:32:14] <ex_> Kay don't talk wtf. [21:32:16] <ex_> faggots [21:32:18] <ex_> go touch his dick [21:32:24] * ex_ Quit (Quit: Page closed) Ender-X
#9 <kinotoner> IS IT GOING TO BE WAY BETTER THEN THEN BOTS3 <erica> DID YOU EVER PLAY BOTS3 <kinotoner> ALL THE TIME <erica> REALLY <kinotoner> YES <erica> CONSIDERING THAT IT WAS ONLY AVAILABLE TO PLAY LIKE THREE TIMES FOR LIKE 20 MINUTES <erica> I HIGHLY DOUBT THAT <erica> MAYBE YOU ARE THINKING OF BOTS 2 <kinotoner> YEP IM TRIPPEN <kinotoner> ITS NUMBER 2 Ender-X
#10 <Wraithan> erica: I'm a developer, windows gets in my way so I remove it <erica> I'm a nazi, Jews get in my way so I remove them Ender-X
#11 * Malvious ([email protected]) Quit (Read error: Connection reset by peer) <Swifteh> Hmm, that guy's name sounded familiar <Nales> harry potter <Swifteh> Ugh <Swifteh> I feel like a loser now <Nales> lol <Minto> lol Ender-X
#12 <Minto> I dont know cose I only find penis' attactive Ender-X
#13 <Ender-Z> nice, a fellow dinasaur user :) <Ender-Z> mine turns 5 in december <Ender-Z> dino* i guess <Swifteh> I wouldn't have noticed <Ender-Z> i blame dyna <Swifteh> Nos would have though <Ender-Z> where's nos been anyway? <Swifteh> Dyna makes you use a 5 year old computer? <Ender-Z> blamed him for the spelling <Swifteh> I dunno, but he msn'd me a few hours ago to correct a typo in my personal message : / <Ender-Z> lmao Ender-Z
#14 [12:36] <Swifteh> When I correct people now, I don't even think of it as "correcting" them, I call it "nos'ing" someone nos|feratu
#15 15:17:57 | dragonrose: i never swallowed tho! :D Swifteh
#16 17:55:04 < Phoenix_> Wat do u guys do when you're on idle on bots4 chat 17:55:15 -!- Phoenix_ [[email protected]] has quit [Quit: Page closed] 17:55:24 < ]Minto[> quit abrubtly. 17:55:26 < Swifteh> I guess he didn't really want to know Ender
#17 17:52:33 •Join: FABZS ([email protected]) 17:52:57 FABZS: so when this awesome game is gonna start :) 17:52:59 PyBot: FABZS: http://bots4.net/release-plans 17:53:36 FABZS: soz ain't got facebookie 17:53:45 •Quit: FABZS ([email protected]) (Quit: Page closed) Swifteh
#18 < Beaver_> I had a few dreams last night, I remember 1. < Beaver_> Ender gave me powers and I kicked you. < Beaver_> Best night ever. < Swifteh> Wow, that has to be the most pathetic dream I've ever heard Ender
#19 <lunchbox> I got an opinion <lunchbox> fuck you <Swifteh> Seems more like a statement <snyex> "it is my opinon that, fuck you" <Swifteh> I see Arkuden
#20 Arkuden is now known as gaybot Ender
#21 <waaaaaaaaaaaaaa> where is my bots4 <waaaaaaaaaaaaaa> FUCK YOU OMG <waaaaaaaaaaaaaa> HOW I PALY BOATS 4 ???? <waaaaaaaaaaaaaa> OMG FACK I WANT PAYL BOATS <waaaaaaaaaaaaaa> CANT YOU JUST SHUT THE FUCK UP AND MAKE ME SOME BOTS4 <waaaaaaaaaaaaaa> CUNTS <waaaaaaaaaaaaaa> JOKES ON THEM IN ONLY ACTING LIKE A RETARD *** Quits: waaaaaaaaaaaaaa ([email protected]) (Quit: Page closed) Ender
#22 <Ender> sorry to have to nerf it :p <Ender> never good to have to take something away, even if it's the right thing to do <AquaRegia> we've only experienced the fast leveling for a day <dragonrose> pfft that's the idea of this wiggin <AquaRegia> don't worry about it :P <dragonrose> toughen up man! <Nales> need my shoulder to cry on? Swifteh
#23 < d3nby> so and suggestions on how to waste time while i wait for an invite to beta? < d3nby> ive already taken a long dump and had a pizza Ender
#24 < dragonrose> no, i clearly didn't bang it in far enough. lunchbox
#25 < Asmodeus> I'm gay < Off-> I love to choke on penis til I pass out < Asmodeus> o rly? < Asmodeus> show me < Off-> Come over here big boy ;) Ender
#26 < Swifteh> I'll feel better raping people Ender
#27 [16:02] <Arkuden> more buttsex [16:03] <Ender> yeah it's gotten much larger Swifteh
#28 <AquaRegia>: if a runner in a marathon has short legs he doesn't get a head start Swifteh
#29 <Sirens-Song> you wont be inside when your future lover kicks you out for inadequite head <MacRi_> Sirens-Song: not gonna happen <MacRi_> I am a guy i know how guys like it dragonrose
#30 <dragonrose> what can i say, I'm not a screamer :P Swifteh
#31 <Swifteh> It wil cum out b4 u quit want'n it 2 Arkuden
#32 <Dyna> I rip my ass when they're big :( Swifteh
#33 Swifteh> MUWHAHAAHA completely restocked my food, no need to leave the house for like two weeks! Ender
#34 < [Alan]> that sentence didn't have a verb or subject Swifteh < [Alan]> very bad. Ender
#35 < Vrexu> either way, by now I should go and study some c / linux services < Vrexu> I'm like a rock < Vrexu> I know nothing < Vrexu> so, bye bye Ender
#36 < Ender> basically if you click the fake link too much, the system knows that you're up to no good and so it can automatically flag your account as being suspicious and after some time it will become inactive and then IBeTrollin comes to your house and shoots you in the fucking face < IBeTrollin> /crosses arms :) < wolf4041> lol can i watch i like pain < wolf4041> :) Ender
#37 23:25:52 < Erio> i will be hiding 1 level behind yall 23:26:00 <@Jane> Levelup: erio [67] gained 1 level. Ender
#38 < zion_> ender can you make me a bot please? < zion_> ill suck your... < zion_> please? < zion_> ive been playing bots forever < zion_> i miss < zion_> it < zion_> i cant live without it aaarrrtghghg Ender
#39 15:22:57 -!- Jans has joined #bots4 15:23:16 < Jans> who has two thumbs and is about to level? 15:23:27 <@Jane> Levelup: Jans [61] <Aflac Insurance Inc> gained 1 level. 15:23:35 < Jans> this guy! Ender
#40 14:52:21 < Jans> lunchbox 14:52:40 < lunchbox> Jans 14:52:45 < Fasader> fasader 14:53:06 < KOFI> what a loser he had to say his own name 14:53:07 < KOFI> loser Ender
#41 < ForThePeople> hey raider < Raider> hey < ForThePeople> long time < Raider> yeah it sure has been awhile lol < ForThePeople> your real name is micheal right < Raider> yeah thats it < ForThePeople> if you send me one more fucking facebook game request i will punch you in the eye Ender
#42 < AlansGay> i just wanna line up a shit load of girls and all at once slap there asses nice perfect Ender
#43 < coolman123> how do i get exp faster < coolman123> without int < sneakattack> alt f4 < coolman123> ok -!- coolman123 [[email protected]] has quit [Quit: Page closed] < sneakattack> lol < sneakattack> LOL < sneakattack> epic -!- coolman123 [[email protected]] has joined #bots4 < coolman123> WHAT THE FUCK U DUN TO MY COMPUYER FAGOT Ender
#44 <Arkuden> buttsex <Ender> it's something i do, and it's done now Arkuden
#45 <nos|feratu> and oddly enoguh I probably do have homo porn <nos|feratu> I download it all Arkuden
#46 <Alan_> I usually get a message or two a day from somebody asking about a build or asking me to build them a bot. I'm a popular guy on bots4. <Arkuden> LMFAO, WHAT A FRUITCAKE Arkuden
#47 <Alan_> I know in new orleans. the houses are build 100% different Arkuden
#48 < Zionic> I like that you don't abuse the game or have any kind of bossy complex. -!- mode/#bots4 [+o Ender] by Q -!- Zionic was kicked from #bots4 by Ender [Ender] Ender
#49 < Zionic> I was kicked by Ender! < Zionic> \o/ < Zionic> AND quoted. * Ender shits on Zionic's face < Zionic> <3 < Zionic> LOL < Ender> ... Ender
#50 <made2shred> holy fucking shit balls dumping is slow :| Arkuden
#51 [09:30] <Nosferatu> I got enderfy before i even created my bot [09:30] <Cosby> oh snap [09:31] <@Ender> i am ender, boom Nosferatu
#52 (13:57) <@^Jane^> [^Jans^] sneaks a [cap] into the next showroom delivery. Nosferatu
#53 (09:19) <DNM> I'm on top of boondock Nosferatu
#54 (12:49) <DNM> sweet, I'm on top of ville again! Nosferatu
#55 (22:27) <Cosby> !take your penis (22:27) <Nosferatu> in your mouth (22:27) <Cosby> good thing Jane snuck that in there for me Nosferatu
#56 (20:04) <@^Jane^> The delivery girl turns her back with the backroom left open! (!take <item> to take an item) (20:04) <shoyuken> !take Twitchthroe (20:04) <@^Jane^> [shoyuken] sneaks a [Twitchthroe] into the next showroom delivery. (20:04) <Gpof> anyone? (20:04) <Gpof> I'll do it (20:04) <Gpof> !take champion axe Nosferatu
#57 [12:55] <Cosby> my toilet connects to facebook :) DarkNinjaMaster
#58 (21:26:34) <DNM> emma come first, den I come, then two asses, dey come together, den I come again, den two more asses come, den I, pee twice, den i come again (21:26:49) <Cosby_> the fuck is that? (21:27:19) <DNM> its a hillbilly spelling mississippi Nosferatu
#59 (15:40:29) ••• (Shadowfax) changes nick to (Saliorfax) Nosferatu
#61 (21:30:38) <@Ender> i'm a dick \o/ Nosferatu
#62 [04:12:25] [Nosferatu] mmmm, nothing beats a mouthful of nuts to satisfy your hunger Barricade
#63 [11:27:17] [@^Jane^] [Barricade] begins running for the open door, focusing on a [Troll Shoe]. [3...HAHAHAHA] Barricade
#65 [00:46:17] [Default-User] i will suck more though haha Barricade
#66 [16:58:04] [@^Jane^] [Barricade] begins running for the open door, focusing on a [kevlar fortress]. [1...that is literally the worst you could have rolled...EPICFAIL] Barricade
#67 (13:06:39) <@^Jane^> [Barricade] begins running for the open door, focusing on a [Raven Caw]. [995...HOLYSHITBALLS] Nosferatu
#68 (23:48:28) <DNM> !quote 68 (23:48:48) <DNM> sweet, still time to think of a good 69 quote Nosferatu
#69 (00:30:03) <@^Jane^> [DNM] begins running for the open door, focusing on a [cap]. [69...ouch] Nosferatu
#70 [20:45:46] [@^Jane^] [Barricade] begins running for the open door, focusing on a [Black Hades]. [1000...that is literally the best you could have rolled...WTFHAX] Barricade
#71 (19:02:53) <@^Jane^> [Nosferatu] begins running for the open door, focusing on a [Manic Cranium]. [1...that is literally the worst you could have rolled...EPICFAIL] Nosferatu
#72 (08:24:18) <Luthrin3> always start your sentences with a cap. Nosferatu
#73 (20:42:42) <Gpof> random boy band or something, I feel 10% more gay right now Nosferatu
#74 <|Barricade|> where you off to then <Default-User> meeting my mum <|Barricade|> NOOOOOO! |Barricade|
#75 12:33:08 [@^Jane^] [Leader2_] begins running for the open door, focusing on a [Satans Claw]. [666] |Barricade|
#76 01:28:02 [@^Jane^] The delivery girl turns her back with the backroom left open...but then she turns back around! (!take <item> to take an item, 0 seconds remaining) 01:28:13 [Matvei] !take cap |Barricade|
#77 [23:09:12] [@^Jane^] The delivery girl turns her back with the backroom left open...but then she turns back around! [23:09:18] [Tryhard] !take iron pelt [23:09:28] [|Barricade|] LOL [23:09:30] [Tryhard] wtf [23:09:33] [Slammer] Lmao [23:09:33] [|Barricade|] ender strikes again [23:09:35] [Tryhard] I just got fucking served |Barricade|
#78 (12:35:50) ••• @^Jane^ points and laughs at Leader- |Barricade|
#80 17:09:07 -!- dragonrose [[email protected]] has joined #bots4 17:09:09 <@^Jane^> The delivery girl closes the door. 17:09:23 < dragonrose> fuck 17:09:31 < dragonrose> that's why i came in :| 17:09:49 * dragonrose kicks ^Jane^ in the shins Ender
#81 (19:31:02) <pothead> luthrin we used to be faggy untill you fucked me ziaodix
#82 (14:31:00) ••• pothead is stuffed (14:31:12) <Nosferatu> in the butt? (14:31:16) <Nosferatu> with a penis (14:31:21) <pothead> no in the mouth (16:12:31) <pothead> i love stuffing myself with spotted dick Nosferatu
#83 (20:00:55) <@Ender> i'm an idiot Nosferatu
#84 (21:58:02) <Luth_> my dick is small but cute Nosferatu
#85 <@Ender> Leader2_ how many drinks have you had? < Leader2_> Til Manu < Leader2_> To. * < Leader2_> Manu * < Leader2_> Many* < Nosferatu> Too* Ender
#86 (18:21:50) <@^Jane^> The delivery girl turns her back with the backroom left open! (!take <item> to take an item, 120 seconds remaining) (18:21:58) <pothead> !take snipe (18:21:59) <@^Jane^> YOU DUMB FUCK IT WAS JUST OPEN! Nosferatu
#87 <@^Jane^> The delivery girl turns her back with the backroom left open...but then she turns back around! <TheCause> !take obliterator <TheCause> !take obliterator <TheCause> wtf? <@^Jane^> The delivery girl stares blankly at TheCause. <TheCause> rofl <TheCause> you fucking around ender haha <TheCause> really why does this dont work ••• @Ender coughs Nosferatu
#88 (08:50:18) <pothead> i might make my main rap and get 2 platinum albums Nosferatu
#89 (13:21:49) <dragonrose> you like my fluffy bummy? Nosferatu
#90 (12:23:22) <Leader> I understand i am a twat i will be first to admit Nosferatu
#91 (14:27:26) <Dynamitecop> I haven't been cool enough to get quoted yet Nosferatu
#92 (13:29:45) <Ville`> I've been studying you Nosferatu (13:29:48) <pothead> not as good as your mom Nosferatu
#93 (13:51:26) <dragonrose> sausages <3 Nosferatu
#94 <pothead> mine still look tiny compared to villes Nosferatu
#95 <dragonrose> tit's already there :P Nosferatu
#96 (15:01:13) <dragonrose> ville showed me his noodles earlier, not very impressive Nosferatu
#97 (13:29:12) <dragonrose> but it's so big Nosferatu ;) Nosferatu
#98 <Pothead> Nosferatu: you are the god of bots [04:21:22] <Pothead> and you know it [04:21:37] <Pothead> your knowledge is unreachable [04:21:51] <Pothead> your history is unthinkable [04:22:59] <Pothead> and i look up to you dragonrose
#99 (12:26:08) <delivery> i keep getting no reason boners :\ (12:28:14) <dragonrose> but i can assist you wit that :D Nosferatu
#100 (21:04:40) <Nosferatu> you both can suck my dick (21:04:57) <Ville`> whip your dick out (21:05:04) ••• Nosferatu whips out his dick (21:05:15) ••• Ville` sucks Nosferatu's entire dick (21:05:24) ••• delivery points and laughs Nosferatu
#101 (12:32:51) ••• dragonrose worships pothead Nosferatu
#102 (13:17:29) <dragonrose> nice retraction pothead (13:17:44) <dragonrose> i was just about to lay into you Nosferatu
#103 (10:34:34) <Pothead> i enjoy sucking ass Nosferatu
#104 (15:15:49) <pothead> i am stupid Nosferatu
#105 (16:36:58) <pothead> damn i need a fag Nosferatu
#106 (14:00:00) ••• pothead cuddles his penias Nosferatu
#107 (16:38:39) <dragonrose> it is not that small nos :P Nosferatu
#108 (14:33:09) <Nosferatu> I like playing with Gpof Nosferatu
#109 (13:48:45) <Gpof> !take you to a gay bar Nosferatu
#110 (12:01:41) <Pothead> i can finally take Nosferatu's mom out Nosferatu
#111 <Gpof> !take gods pyjamas <^Jane^> [Gpof] begins running for the open door, focusing on a [Gods Pyjamas]. [15...ouch] * dragonrose points & giggles at cheesey <dragonrose> !take rusty spoon <^Jane^> [dragonrose] begins running for the open door, focusing on a [rusty spoon]. [5...HAHAHAHA] <dragonrose> FUCK! * Gpof points and giggles even harder at rose * dragonrose mutters Nosferatu
#112 (16:09:13) <Fishwick> nothing can eat into my cock time Nosferatu
#113 (12:13:57) <dragonrose> you make me smile cheesey :) Nosferatu
#114 (12:13:23) ••• Gpof slaps rose around with his flopadilla Nosferatu
#115 (21:26:15) <pothead> your mom is me Nosferatu
#116 [10:04] <Gpof> quite a few of us Escapism fellows on! samulii
#117 17:04 < Fishwick> awesome gay porn! samulii
#118 (13:48:43) <Gpof> Don't be salty like that Fish :( you won't live long in salt water Nosferatu
#119 -!- Execute [[email protected]] has joined #bots4 < Execute> !jane <@^Jane^> The backroom is open right now! <@^Jane^> The delivery girl closes the door. < Execute> !take Raven claw < Execute> Oh fml lol Ender

Bans
 No bans are added on this channel

Triggers
 No triggers are added on this channel

Bad words
 No badwords are added on this channel
Mail us brunette
brunette
brunette
brunette